Akár saját vállalkozásod van, akár egy csapatot vezetsz, biztosan ismered azt az érzést, amikor egyszerre próbálod fejben tartani a következő vendéget, a tegnap átszervezett időpontot és a jövő heti szabadságokat. Ez az életmód nem folytatható a végtelenségig. De vajon mi lehet a megoldás?
A hagyományos naptár ehhez kevés, de például az Altegio cég digitális naptár funkciója sokkal többre képes, mint az időpontok lejegyzése: átlátható, gyors és biztonságos – ráadásul bárhonnan elérhetően. Lássuk a részleteket!
A naptár, ami mindig frissül és mindig kéznél van
Legyen szó telefonos, webes vagy közösségi média felületen történő foglalásról, az időpontjaid egy helyen, automatikusan szinkronizálva jelennek meg a naptáradban. Nem kell többé össze-vissza jegyzetelni vagy aggódni, hogy valami kimarad, a rendszer valós időben frissül bármilyen eszközön. Akár a mobilodon is pillanatok alatt átláthatod a beosztásod, és ha kell, pár kattintással át is alakíthatod.
Egyszerű, gyors és pontos keresés
Volt már, hogy sürgősen kellett egy vendég adata? A digitális naptárban név vagy telefonszám alapján azonnal megtalálod az adott ügyfelet – teljes látogatási előzményeivel együtt. Az időpontok mellett azt is látod, hogy milyen szolgáltatásokat vett igénybe, mire tért vissza többször, sőt azt is, ha van hűségkártyája vagy bérlete, és azon mennyi egyenleg maradt.
A foglalások mögött ott van minden adat
Szeretnél képeket vagy jegyzeteket csatolni egy adott vendég időpontjához? A rendszerben ez is megoldható. Legyen szó egy frizuráról, egy kezelési tervről vagy akár számlamásolatról, minden információt ugyanazon a felületen kezelhetsz. Így minden egy kattintásra látszik, nem kell külön rendszerekben keresgélni az adatokat.
Automatikus emlékeztetők mindenkinek
Gyakran előfordult, hogy a vendégeid elfelejtették az időpontjukat? Mindez már a múlté. A digitális naptár automatikus SMS-t vagy e-mailes emlékeztetőket küld, így az ügyfeleid és a csapatod is biztosan tudni fogják, mikor és hova kell menniük. Ez mindkét félnek kényelmes, hiszen kevesebb a lemondás, és a páciensek pontosan érkeznek.
Készletkezelés felsőfokon
Ha a szolgáltatásaidhoz alapanyagokra is szükség van – legyen az hajfesték, géllakk vagy akár masszázsolaj – akkor a készletkezelő funkció nagy segítségedre lesz. Előre beállíthatod, melyik szolgáltatáshoz mennyi anyagra van szükség, és a rendszer figyelmeztet, ha ideje pótolni valamit.
Teljes átláthatóság – minden művelet nyomon követhető
A digitális naptár az időpontokon túl azt is tárolja, hogy ki, mikor és mit módosított. Ez nagy segítség, ha többen használjátok a rendszert, hiszen bármilyen változás visszakereshető. Így könnyen kiderül, ha valami elcsúszott, és az is, hogy mikor és hogyan történt.
Mint látható egy egyszerű megoldással rendszert lehet vinni a szolgáltatásokat kínáló vállalkozások mindennapjaiba is, hogy a munka stresszmentesen menjen.
