A nyaralás során minden a kényelemről szól, de nincs ez másképp a hétköznapokban sem. Ha vásárolni megyünk valahova, függetlenül attól, hogy egy étteremről vagy ruhaboltról van szó, a fizetést szeretnénk minél gyorsabban, biztonságosan, mindenféle macera nélkül letudni. Ezért is fontos, hogy a vállalkozások is felkészüljenek a megfelelő terminállal az ügyfelek elvárásaira.

Folyamatosan változó igények

Egy hatékony fizetési móddal nem feltétlenül lehet új vásárlókat szerezni, de egy akadozó, lassú, hibás terminállal garantáltan el lehet őket veszíteni. Ezért is fontos, hogy a készülék kiválasztása során alaposan mérlegeljük az ajánlatokat. A BizPay által elérhető Worldline szolgáltatások minden vállalkozás számára nyújtanak megoldásokat függetlenül a tevékenységtől és a szezonalitástól. Az egyik közkedvelt választás az asztali (LAN-os) terminál, ami opcionális PIN paddal is elérhető.

Előnye, hogy az összes ismert kártyatársaság bankkártyáját elfogadja, köztük a Mastercard, Visa, VPay, Diners, JCB, American Express, Discover, CUP, AliPay, GPay és Apple Pay kártyáit is. Ráadásul még a speciális, csak Magyarországon használt kártyákat is tudja kezelni, mint amilyen az OTP SZÉP-Kártya, K&H SZÉP-kártya, MKB SZÉP-kártya és Egészségpénztári kártyák.

DCC, azaz dinamikus devizaváltás is elérhető, a vásárlók akár a bankkártya mögötti számla devizanemében is tudnak fizetni. A pénztárgéppel és az ismertebb kasszarendszerekkel is össze lehet kötni. Magas szintű rendelkezésre állás, gyors tranzakciókezelés, folyamatos 7/24-es műszaki segítségnyújtás, elszámolás a tranzakciót követő munkanapon, illetve számtalan devizanemben: ezeket mind tartalmazza a szolgáltatás.

Az elszámolt összegek kiutalását a vállalkozás bármelyik EU-s bankszámlájára kérhető. A MyPortál egy interneten elérhető fiók, ami részletes információkat és kimutatásokat nyújt a tranzakciókkal kapcsolatban. Borravaló funkció, előengedélyezés, visszárukezelés, de még időszakos eszközigény is megoldható.

A költségeken túl

Sajnos sok vállalkozás elköveti azt a hibát, hogy a fizetési szolgáltató kiválasztása során csak a tranzakciónkénti költséget, jutalékot veszi alapul, a többi szolgáltatásra, funkcióra nem fordít kellő figyelmet.

Fontos, hogy hosszú távon gondolkozzunk, mivel a vásárlói igények is folyamatosan változnak. Olyan szolgáltatót kell keresni, amely gyorsan alkalmazkodik a változó körülményekhez és minden funkció elérhető nála, amire a vásárlóinknak is szükségük van.

Gyors, biztonságos és modern

Mindháromra szükség van ahhoz, hogy a fizetési szolgáltatásunk valóban hatékony legyen és az ügyfeleknek se okozzon fennakadást az egyes tranzakciók lebonyolítása. A kimutatásoknak, riportoknak köszönhetően pedig folyamatosan figyelemmel kísérhetjük a bevételt, a vállalkozással kapcsolatos pénzügyi eseményeket.